 Kære venner!!
Vil du være med?
Tirsdag den 17. juni 2014 kl. 1900 i Allerød Idrætspark
Situation:
Forpagteren af caféen i vores nye klubhus har sagt op! Og der er ikke udsigt til, at kommunen finder en anden forpagter. Ingen café-drift = intet klubliv for vores børn, unge og øvrige medlemmer i AFK.
Udfordring:
Vi vil undersøge, om netværket omkring AFK kan løfte opgaven med at drive caféen. Vil du hjælpe til? Vi har brug for rigtig mange!
3 åbenlyse fordele:
-
Prisniveauet kan sænkes til gavn for rammerne om AFKs klubliv og alle, der kommer i klubben
-
Overskuddet kan bruges i AFK – fx særlige arrangementer, trænerudvikling etc.
-
Det er et projekt, der kan få os til at rykke sammen og styrke sammenholdet i AFK
Det er en stor opgave, der kræver, at vi får opbakning fra rigtig mange, og bl.a. har fokus på …
-
Etablere en styregruppe forankret i bestyrelsen
-
Ansvarlige for indkøb
-
Ansvarlige for regnskab – plan for dagligt-/ugentligt-/måneds-/kvartals-/og årsregnskab
-
Ansvarlige for koordinering af drift – kræver styring – planer for hvem der stiller hvornår
-
Ansvarlige for selve driften – salg og drift i caféen
-
Retningslinier for udlån/arrangementer – interne / eksterne
-
Aktivitetskalender
Vi håber rigtig mange vil komme til mødet på tirsdag og bakke op om denne udfordring, fordi det betyder alt for vores fodboldklub, at caféen kan være åben, når der er aktiviteter omkring klubhuset.
Er du forhindret i at deltage i mødet, men melder dig som frivillig – så send en mail til info@alleroedfk.dk
På bestyrelsens vegne og vel mødt
Flemming Bærentzen, formand og Johan Pitzner-Schmidt, formand ungdomældst FBAD+5 dit Instagram-billede eller dit tweet pBAD+5 hjemmesiden ved at bruge #afklive |